fredag 15 oktober 2010

Ny kompis =)




Hej!
Jag har fått en liten kompis.. eller ja, liten är han ju inte direkt. Iaf, han är en siames..och han älskar att lukta mej i rumpan! Uuuusch! Hur kul är det??? Men han kan vara ganska söt ibland iaf. Ibland myser vi på sängen... och han kan vara rätt kul att leka med faktiskt =)
Han pratar jätteroligt! Ibland kan jag inte låta bli att skratta åt honom. Han låter ju som ett lamm.

Jag bor ju i en lägenhet numera. Inte lika kul som huset men det funkar väl. Saknar att kunna vara ute varje dag. Men jag överlever. Matte har sagt att hon vill ha ett hus så fort det bara går. Så jag får väl stå ut. Det är ju iaf lite bättre nu när jag har en liten kompis =)

Nu ska jag gå och sova på mattes stora hög av kläder i sovrummet (Ja, hon borde nog lägga in dom i garderoben, men för mej passar de lika bra här ute)

Mjauu

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med ny kompis! Ni får säkert mycket glädje av varandra. Det är skoj att ha någon att busa med och mysa ihop med.

Tass