fredag 29 augusti 2008

Atina 2 år!


Här sitter jag på nya klätterträdet som matte och husse byggt i sommar!




Här sitter jag utanför huset och njuter




Jag smyg gnagar på gammelmattes blomma, haha



Jag har ju fyllt 2 år nu :) Det var den 20 augusti men matte har inte hjälpt mej att skriva här än så det får bli lite efteråt. Jag fick lite extra räkor av matte och hon har lovat mej en present när hon får råd. Jag är glad för räkorna iaf :D

På sista tiden har det blivit lite promenader, besök hos mattes syster och hunden Disa, bus med vippan och massa annat skoj. Och vet ni vad? Jag har lärt mej ett trick! Jag kan sitta på kommando, hehe^^

Nu ska jag kolla på tv med "gammel matte", vi hörs!

Mjauu

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott!

Ps: matte har fixat en fotoblogg åt mig!

/Cornell