fredag 13 juni 2008

En vecka kvar!

(foto taget av Annelie Svensson)


Ja, min matte har varit i England sedan den 28e januari (dumma matte som sticker iväg sådär) men nu är det bara en vecka kvar tills hon kommer hem!

Medan hon har varit borta har jag vuxit en hel del och fått jättefin päls.
Och vet ni vad?? Matte har anmält mej till en utställning i augusti i Kristianstad. Jag undrar vad det är för något. Matte verkar väldigt uppspelt angående det iaf så jag hoppas det är något skoj!

Nej.. nu ska jag fortsätta överskåda gammelmattes städande

Mjauu

1 kommentar:

Buffe o Vinnie sa...

Hon är verkligen jättefin Atina, väldigt läckert med harlekin tycker jag. Vad kul att ni börjat blogga också. Jag har ju skaffat blogg till lilla Buffegos också, han ska ju inte vara sämre än de andra på forumet =)

Tass och nosgos från Sandra (bevingad på Svenska katters forum)och Maine coonen Buffe =)